طراحی و ساخت اپلیکیشن
طراحی و ساخت اپلیکیشن

طراحی و ساخت اپلیکیشن

ساخت اپلیکیشن دکوراسیون

ساخت اپلیکیشن دکوراسیون

ساخت اپلیکیشن دکوراسیون یکی از فنی ترین و تخصصی ترین برنامه هایی است که نیازمند دانش و مهارت کافی در زمینه IT و فناوری پیشرفته می باشد. ما در شرکت الو اپلیکیشن با داشتن تیم مجرب و تجربه کاری ده ساله، طراحی و ساخت اپلیکیشن دکوراسیون را به مرحله ای از کارایی و جذابیت می رسانیم که کاربر به بهترین شکل بتواند با آن ارتباط برقرار کند.


به دلیل بالا بودن هزینه های طراحی دکوراسیون توسط طراحان حرفه ای، افراد تمایل بیشتری به استفاده از اپلیکیشن های دکوراسیون نشان می دهند. در این راستا ما (الو اپلیکیشن) با طراحی اپلیکیشن دکوراسیون این امکان را ایجاد می کنیم که هر فرد با در دست داشتن یک گوشی همراه، به طراح دکوراسیون خانه خود تبدیل شود.


سخت ترین مرحله در طراحی و دکوراسیون خانه، پیدا کردن ایده های جدید طراحی و وسایل مناسب خانه می باشد. کاربر با نصب اپلیکیشن دکوراسیون بدون نیاز به مجلات کاغذی، به مجموعه تخصصی از کاتالوگ و عکس های با کیفیت دسترسی دارد تا به راحتی ایده خود را پرورش دهد. در پروسه طراحی برای پیدا کردن رنگ مناسب فضا می‌توان به قسمت پیشنهاد رنگ در اپلیکیشن دکوراسیون مراجعه کرد؛ بدین صورت که فرد می تواند طیف رنگ های همخوان با رنگ انتخابی خود را مشاهده کند.

 

کاربر می تواند با گرفتن عکس از محل مورد نظر و وارد کردن آن به اپلیکیشن دکوراسیون ابعاد و اندازه فضا را به دست آورده و به صورت مجازی وسایل را در آن چیدمان کند. ما (الو اپلیکیشن) در ساخت اپلیکیشن دکوراسیون با طراحی مدل های سه بعدی و دوبعدی وسایل خانگی و دسته بندی آنها، جستجو و انتخاب کالای مورد نظر را آسان کرده ایم. از مهمترین فواید ساخت اپلیکیشن دکوراسیون می توان به مشاهده مدل های سه بعدی اجناس و امکان قرار دادن آنها در فضای مجازی خانه (نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه) اشاره کرد که به کاربر ایده درستی از چیدمان مناسب را ارائه می دهد.

 

از دیگر امکانات پیشنهادی ما (الو اپلیکیشن) در ساخت اپلیکیشن دکوراسیون، پنل ارتباط آنلاین با مشاوران دکوراسیون می باشد. کاربر با پرداخت هزینه اندک می تواند سؤالات خود را از یک معمار داخلی بپرسد و از او نظر بگیرد. همچنین فرد با ایجاد پنل کاربری در اپلیکیشن دکوراسیون، می تواند طراحی خود را ذخیره کرده و تصویر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

 

ما (الو اپلیکیشن) با اتکا به فناوری روز دنیا، امکان واقعیت افزوده (AR) را در طراحی اپلیکیشن دکوراسیون اضافه کرده ایم تا خاصیت تعاملی اپلیکیشن دکوراسیون را ارتقا دهیم. با این گزینه کاربران می توانند در فضای واقعی اتاق، مدل سه بعدی وسایل را در مکان های مختلف قرار داده و با تغییر موقعیت آنها به چیدمان دلخواه دست پیدا کنند. همچنین ما (الو اپلیکیشن) با تعبیه گزینه خط کش مجازی، به کاربر اپلیکیشن دکوراسیون این امکان را می دهیم که با کمترین درصد خطا، ابعاد و اندازه فضا ها را بدست آورد.


ما (الو اپلیکیشن) با گذاشتن کلیپ ها و مطالب آموزشی به صورت روزانه و تعبیه لینک پیج های طراحی در اپلیکیشن دکوراسیون، به مزایای ساخت اپلیکیشن دکوراسیون اضافه می کنیم. در این حالت کاربرانی که به دنبال یادگیری مبانی طراحی دکوراسیون هستند، می توانند به طور مدوام و روزانه از اپلیکیشن استفاده کنند. اپلیکیشن دکوراسیون می تواند مانند یک خودآموز مجازی همیشه در دسترس باشد.


طراحی بازی های مرتبط با دکوراسیون خانه نیز می تواند از امکانات جانبی در اپلیکیشن دکوراسیون باشد تا همه رده های سنی امکان استفاده از اپلیکیشن دکوراسیون را داشته باشند. جذابیت، سودمندی و قابلیت نصب بر روی سیستم های مختلف (اندروید و iOS) از ویژگی هایی هستند که ما (الو اپلیکیشن) برای جذب مخاطب، در ساخت اپلیکیشن دکوراسیون مد نظر قرار می دهیم.

آدرس دفتر مرکزی (ایران): تهران، جردن، قبادیان شرقی، پلاک 5

شماره تماس: 88788406-021 | 09121934542

منبع: الو اپلیکیشن (Alo Application)

لینک مطلب: ساخت اپلیکیشن دکوراسیون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد